Regjeringen har nå åpnet opp for at fysioterapeuter igjen kan utføre behandling med fysisk kontakt, forutsatt at terapeutene følger fastlagte smittevernrutiner.

Smittevernrutiner er opprettet for å beskytte både brukerne og fysioterapeutene. Fysioterapeutene tilrettelegger for smittevernfaglig forsvarlig drift, men det er like viktig at brukerne også er sitt ansvar bevisst og bidrar med sine forholdsregler.

Vi ber om at brukerne av våre hjemmebaserte tjenester forholder seg til følgende:

• Vasker hendene godt før timen.
  • Personer som ikke skal behandles bes helst oppholde seg i et annet rom så lenge fysioterapeuten er tilstede, eventuelt minimum 2 meter unna.
  • Har brukeren symptomer på eller har konstatert luftveisinfeksjoner, er hjemmeisolert eller i hjemmekarantene, skal konsultasjoner foregå via video.
Strikker

Vi kommer dit det gjør vondt!

Vi er et privat selskap uten driftstilskudd som tilbyr fysioterapi i ditt eget hjem gjennom tjenesten FysioRettHjem. Enten du har en travel hverdag eller har vansker med å komme deg til et behandlingssenter – vi kommer uansett årsak.

Vi tilbyr private hjemmebaserte tjenester innenfor fysioterapi. Det er etterspørselen som har ført til opprettelsen av våre tjenester og vi ser nødvendigheten av et godt tilrettelagt tilbud som innebærer behandling og trening i kundens eget hjem. Det kan være opptrening og behandling etter skade, operasjon eller sykdom. Slitasjeskader, betennelser og artrose har også svært god effekt av fysioterapi.

Vi tilrettelegger ditt behov i samarbeid med spesialist og fastlege. For oss er det viktig at alle skal bli sett og at vår behandling, tilrettelegging og oppfølging blir individuelt tilpasset.

DERFOR KOMMER VI HJEM TIL DEG

• Behandling hjemme vil gi en raskere rehabilitering for deg som kunde.
  • Tilrettelagt behandling etter operasjon eller sykdom.
  • Enkelt å bestille online og enkle betalingsordninger.
  • Muligheten for en fast behandler eller bytte om ønskelig.
  • Når det passer deg på dag, kveld og helg uten ventetid!

Vi dekker hele Norge med videochat.

AKTUELL PRIS M/ RABATT

HJEMMEBESØK
45 minutter

599,- (ekskl reise)
___
VIDEOCHAT
10 minutter
170,-
25 minutter
425,-
40 minutter
510,-

EKSPERTISE

Våre fysioterapeuter vil undersøke, behandle og forebygge helseplager i bein, ledd, muskler og sener. Samt ivareta gode måter å informere, veilede og motivere våre kunder. Vi ser kropp og bevegelse i et helseperspektiv.
terapeut_4